06 juni 2014

huisje, boompje, quiltje

Een nieuwe naam voor mijn blog. Aangezien ik nu echt ingeburgerd ben en me thuis voel in mijn  huis, straat, dorp, land...
Wat er allemaal toe bijdraagt:

genieten van de tuin


af en toe een fietstochtje maken


wonen ineen geweldige buurt

sla uit eigen tuin

mijn werk voor het Quiltersgilde

lekker kamperen in eigen land

tai-tai dagje op z'n tijd

koken en pr-en voor het Lambertuspodium in Vught

wandelen met Leiden Gezet

uitstapjes met de tuinclub
quilt bee de Vughtse Stukjes

En het belangrijkste niet te vergeten: de kinderen kunnen af en toe even overwippen. Dat was wat moeilijker toen we als expat over de wereld zwierven. 

Fijne dag allemaal!! Geniet van het mooie weer.

Rose-Anne

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk om weer helemaal THUIS te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je je gezeteld voelt, gezellig weekend......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bedoel natuurlijk "gezetteld".........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great new blog name! It looks like you are very happy and settled and very busy with lots of different activities - as always. Your geraniums look fantastic by the way.

    BeantwoordenVerwijderen